Sirli Seliov • 9 oktoober 2018
Sirli Seliov, Tele2 klienditeenindusdirektor  Foto: Tele2

Ekspert annab nõu: äpid, mis aitavad paremini tööd teha

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov teab, et rõõmus töötaja on kõige väärtuslikum töötaja. Eestimaalased töötavad aga aastas keskmiselt 1855 tundi ehk veidi alla 40 töötunni nädalas, mis viib meid OECD raporti kohaselt maailma enim töötavate riikide edetabelis 12. kohale.

Miks mitte kasutada pigem erinevaid äppe, mis muudavad igapäevase asjaajamise mugavamaks või toetavad töötaja arengut?

Töötajatele kasulikke ja mugavaid rakendusi on äärmiselt palju – on äppe, mis abistavad konkreetselt igapäevase töö planeerimisel ja tegemisel ning on neid, mis toetavad töötaja paremat sooritust üleüldiselt. Seliov keskendubki esmalt just sellele viimasele kategooriale, sest tõenäoliselt ei vaidle ükski juht vastu tõsiasjale, et õnnelik töötaja on parem töötaja.

Seliov usub, et töötajale annab motivatsiooni nii välislähetustes käimine kui rahvusvahelistel konverentsidel osalemine. Grupiettevõttena on Tele2 töötajatel võimalus erinevate koostööprojektide raames külastada teisi riike ja peakontorit Stockholmis. Nutikas tele2lane kasutab siin erinevaid reisiäppe, et saada parimad pakkumised ning planeerida oma aega paremini.

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov esineb 16. oktoobril Juhiabide praktilisel sügiskonverentsil, kus ta tutvustab hulganisti põnevaid ja nutikaid äppe, mis muudavad Tele2 töötajate igapäevaelu mugavamaks, töö tegemise kiiremaks ja töötajad õnnelikumaks.

Seliov soovitab kasutada reisides näiteks TripIt rakendust. See on äpp, mis aitab jõuda õigeks ajaks sihtpunkti, abistades nii õigeks ajaks lennule jõudmise kui rongiga või bussiga liiklemisel. Kõige paremini toimib äpp küll inglise keeles ja välislähetuste puhul, kuid ka eesti keeles ja Eestis on võimalik seda üsna edukalt kasutada.

„TripIti eelis on veel see, et kogu reisiga seotud info ongi reaalselt ühes kohas ja enam ei pea oma lennupileteid, hotellibroneeringut või muid reisidokumente e-mailist eraldi otsima,“ selgitas Seliov ning lisas, et äpp teeb reaalajas uuendusi, andes näiteks märku, kui su lend hilineb.

Samuti on Sirli Seliovi sõnul tähtis, et töötaja leiaks aega oma vaimsete võimete arendamiseks. Inimene, kes on puhanud ja saab õppida midagi uut, on rõõmsam ja motiveeritum.

Mälutreeninguks ja õppeks on olemas väga palju erinevaid äppe. Näiteks Peak, mis on mälutreeningu äpp, kus tuleb lahendada erinevaid ülesandeid nii mälu, koordinatsiooni kui tähelepanu fookuses.

„Uuringud on tõestanud, et mängulised tegevused muudavad inimesed õnnelikumaks ning miks mitte ühildada see element oma personaalse arenguga,“ rääkis Seliov.

Lähetusele minnes saab pikematel lennureisidel või bussisõitudel ette võtta ka näiteks keelte õppimise. Selleks on hästi mugav rakendus Innovative. Äpp aitab õppida erineval tasemel nii fraase kui grammatikat ning võimaldab järgi kordamist. „Kolleeg alustas selle rakenduse abil algtasemel rootsi keele õppimist ning kinnitas, et lihtsamaid asju saab väga edukalt omandada,“ rääkis Seliov. Siiski tuleb arvestada, et teatud tasemest edasi läheb keeleõpe äpis tasuliseks.

Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov esineb 16. oktoobril juhiabide konverentsil, kus ta tutvustab hulganisti põnevaid ja nutikaid äppe, mis muudavad Tele2 töötajate igapäevaelu mugavamaks, töö tegemise kiiremaks ja töötajad õnnelikumaks.

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Birgit Aljaste
Birgit AljasteSekretar.ee ärijuhtTel: 5373 8733
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700