30. mai 2019

Mille järgi valida suvepäevadele sobiv toitlustus?

Suvepäevade õnnestumisel mängib oma rolli toit ja selle kvaliteet: toit peab maitsema hästi, nägema kena välja ja olema mõistliku hinnaga. Järgnevalt kümme nõuannet, mida toitlustuse tellimisel silmas pidada.

Vali paindlik toitlustusfirma

Vali toitlustusfirma, kes oleks valmis muudatusteks vastavalt tellija soovidele. Planeerimise käigus võivad soovid, olud ja tingimused muutuda ning teenuse osutaja peaks suutma pakutavat muuta. Kui näiteks väheneb eelarve, tuleb leida lahendus, kuidas vähema rahaga toime tulla. Kui muutub suvepäevade toimumise koht, peab teenuse osutaja suutma ümber orienteeruda.

Otsi laia teenuste valikuga koostööpartner

Kena terviklahenduse saamiseks tee koostööd firmaga, kes pakub peale toidu ja serveerimise rendib ka mööbli, pakub valguslahenduse ja dekoratsioonid. Võttes mitu teenust korraga ühest kohast, säästad raha, aega ja saad kenasti harmoneeruva teenuse.

Saja portsjoni asemel telli saja inimese toitlustus

Toitlustusfirma peab pakkuma lahenduse, kuidas kõik inimesed söönuks saaksid. Teenus peab olema tagatud ka siis, kui keegi sööb rohkem ja seetõttu jääb mõni toiduta: telli toitlustus vastavalt inimeste arvule. Uuri, kuidas firma saab hakkama, kui toitu napib või see sootuks otsa saab.

Vastutaja olgu ise kohal

Kutsu suurema või olulisema töö juurde pakkumise koostaja, ettevõtte juht, teenindusjuht või peakokk. Siis on vastutaja kohal, kogenud silm tööd jälgimas ja probleemid lahendatakse juba enne nende tekkimist või kiiresti.

Hommikune suupiste tuleb pärastlõunal värskelt serveerida

Kliendi raha peab olema maksimaalselt ära kasutatud. Jälgi, et toitu asjata minema ei visataks ega kauaks vedelema unustataks. Hommikuse suupiste saab pärastlõunase kohvipausi juurde pärast nõuetekohast säilitamist serveerida ilusa ja värskena.

Väiksem on parem ja rohkem

Soovita toitlustajal kasutada väiksemaid suupisteid. Näiteks võib suured kolmnurkvõileivad pooleks lõigata. Nii on neid justkui rohkem, neid on mugavam süüa ja ka järelejätmise korral läheb vähem raisku.

Kalkulatsioon olgu täpne

Jälgi, et pakkumises oleks teenust võimalikult täpselt kirjeldatud: toitude nimetused, kogused ja hinnad ning teenindajate töötunnid, et saaksid nende otstarbekust hinnata.

Korralda proovisöömine

Suurte tellimuste korral või kui pakkujate vahel on raske valida, samuti siis, kui sa pole kvaliteedis kindel või on toidud tundmatud, palu korraldada proovisöömine, et saaksid oma hinnangu anda. Võid paluda toitlustajal ennast kutsuda mõnele üritusele, mida nad korraldavad. Kohapeal saab parema ettekujutuse, kuidas asi välja näeks ja kuidas toitlustamine sujub.

Teenindajal olgu hea perenaise silm

Toitlustaja peab jälgima, et laud oleks kena ja korras. Hea teenindaja tõstab laual ringi aluseid, puhastab laua purust ja kohendab poolikuid vaagnaid nii, et pakutav näeb kogu aeg välja kena ja värske.

Uuri teenuse osutaja eelmisi üritusi

Tutvu, milliseid üritusi nad on enne teinud: kas suuri, väikeseid, õhtuseid, väliüritusi jne. Loe ka teiste arvustusi.

Rohkem tööks vajalikku infot leiad Juhiabi teabevarast.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700