Autor: Sekretär.ee • 18. detsember 2020

Selgusid tööandjad, keda on tänavu kõige rohkem kiidetud

Sel nädalal lõppenud üle-eestilises „Kiida tööandjat” kampaanias kiitsid inimesed kolme nädala vältel kokku 107 ettevõtet ja organisatsiooni. Seejuures võitis veebihääletuse Äripäev.
Üks enim kiitust saanud tööandjatest oli ka Äripäev.
Foto: Andras Kralla

Enim toodi rahulolu põhjustena välja tööandja innovaatilist ja ettevõtlikku meelt. Kiituste arvuga jõudsid edetabeli tippu kolm tööandjat: Äripäev (63), Magnetic MRO (54) ja Saku Õlletehas (43). Avalikust sektorist kogus enim kiitusi Paikuse kool Pärnumaalt.

Konkursi eestvedaja Anu-Mall Naarits ütles pressiteates, et aasta-aastalt muutub vähehaaval ka see, mida töötajad oma töökohas hindavad, väärtustavad, mille eest kiidavad. Näiteks sel aastal teatas üle 20% kiitjatest, et neile meeldib tööandja innovaatilisus, samas aga vaid 0,6% kiitjatest tõi prioriteetse rahulolu põhjusena esile suure palga, märkis Naarits.

Naaritsa sõnul on see tendents tervitatav ennekõike seetõttu, et üha rohkem on tööturg liikunud pehmete väärtuste tähtsuse tajumise ja pakkumise poole, eemaldudes „maksame lihtsalt üle” klišeest. „Palgad tõusevad ju kogu aeg, kuid nende osakaal töötaja rahulolust väheneb päev-päevalt, tehes ruumi headele suhetele, innovaatilisusele, paindlikele töötingimustele ja võimalusele teostada midagi suurt ja olulist.”

Äripäevas naerdakse rohkem

Enim kiitusi kogunud Äripäeva peadirektori asetäitja Toomas Truuverk lausus, et töötajate nii aktiivne osalemine kiituste kampaanias oli ootamatu. Ta möönis, et Äripäev on palju aastaid teadlikult panustanud sellise töökeskkonna loomisesse, kus iga töötaja kogeks, et tema mõtted ja initsiatiiv on väärtuslikud ja oodatud. Seda eesmärki täidab ka mõne aasta eest valminud avatud kontor Lutheri kvartalis, kus kõik ligi 200st täisajaga töötajast saavad teineteisega samal tasapinnal vabalt suhelda.

Truuverki hinnangul on uued töötajad muu hulgas täheldanud, et Äripäevas naeravad inimesed rohkem kui teistes toimetustes. „Mulle meeldib isegi rohkem ingliskeelne sõna fun, sest just sellist keskkonda oleme ka parimates soovides ette kujutanud ja selle poole püüelnud.” Truuverki sõnul pole see aga kaugeltki kõik. „Paari tubli peronalitöötaja eestvedamisel võtsime juba mitme aasta eest ette teekonna peresõbraliku ettevõtte kuldmärgise saamiseks ja selle ka saavutasime,” selgitas ta. „See polnud aga tegevus mitte niivõrd märgise enda pärast, vaid sisuline areng, mille käigus muutsime sisekommunikatsiooni veelgi tihedamaks ja töötajate huvidega arvestavamaks.”

Loe Magnetic MRO ja Paikuse põhikooli esindajate kommentaare Personaliuudistest.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700