Autor: Rio-Steffi Plaaser • 12. juuli 2021

Näpunäiteid virtuaalsete ürituste korraldamiseks

Sarnaselt paljude teiste ettevõtetega reageerisime koroonakriisis kiiresti, et pakkuda töötajatele virtuaalseid üritusi. Selleks moodustasime aktiivgrupi, et viia läbi ajurünnak ürituse eesmärgi, nime, teemade ja esinejate kohta ideede kogumiseks.
Foto: Pixabay

Koroonaajal sai alguse ürituste sari nimega Let’s Meet, mille eesmärk on inspireerivate külaliste abil huvitavaid teemasid käsitleda. Soovime pakkuda neil üritustel nii lõbusat sisu kui ka aktuaalseid teemasid ning tuge muudatusteks. Praeguseks oleme korraldanud 18 üritust ja sisu on olnud mitmekesine, et kõnetada erinevaid huvigruppe, nii et igaüks leiaks endale midagi.

Oleme koos Sander Õigusega õppinud nalja tegema, avastanud loomariiki Aleksei Turovski abiga, saanud nippe läbipõlemise ja vaimse tervise kohta, korraldanud töötajate lastele Anna Lutteri meisterduste töötube. Töötajatesse on optimismi süstinud tuntud pereblogija Piltsberg, oleme arutlenud keskkonnateemadel ning oma tegemistest on kõnelnud MTÜ Loomapäästegrupp. Sündinud on ürituste sari, mida jätkame ka edaspidi, pärast koroonakriisist tingitud kaugtöö perioodi. Toon mõned näpunäited, millele mõelda, kui on plaanis ettevõttes virtuaalne üritus korraldada.

Eesmärk

Kõigepealt tuleks läbi mõelda, kellele üritus suunatud on, mis on selle eesmärk ja formaat. Kas see on töötajatega kontakti hoidmise viis või on soov hoopis päevakajaliste teemade taustal üksteisele tuge pakkuda, nt vaimne tervis, kodukontori ergonoomika, ajakasutus? Või soovite pakkuda mitmekesisemat programmi? Kindlasti tuleks mõelda sellele, kas üritus täidab virtuaalselt oma eesmärki.

Ideed

Üks võimalus ideede leidmiseks on vaadata ettevõtte traditsioonilisi üritusi uue pilguga – kas neid annaks ka virtuaalsena teha? Näiteks korraldas Fujitsu Estonia eelmisel aastal virtuaalselt traditsioonilise tervisenädala. Jagasime nippe, kuidas seada üles tervislik kodukontor ja kuidas vältida läbipõlemist, võimlesime koos, kuulasime loenguid muudatustega toimetulekust ja toitumisest, korraldasime soovijatele gripivaktsineerimise ja töötajate peredele värskes õhus orienteerumise. Lisaks pakkusime soodustust apteegitoodetele.

Inspiratsiooni saab ka internetist. Mõned ettevõtted korraldavad networking-üritusi, kus jagatakse kogemusi, näiteks LinkedIni gruppides. Samuti on olnud popid ettevõtetevahelised lõbusad võistlused, kus saab sotsiaalmeediakanalite vahendusel pööraseid ja toredaid ülesandeid püstitada, nt Don’t Do This Tuesday, Fancy Friday jne. Huvitavaid meeskonnaüritusi, nt kooskokkamisi või kokteilikoolitusi, pakuvad mitmed firmad, kes ürituse eel saadavad paki kõige vajalikuga töötajatele koju. Võib-olla tulete aga kollektiiviga ise mõne originaalse idee peale ja algatate uue põneva ettevõtmiste sarja.

Loe pikemalt Personaliuudistest.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700