Autor: Kaidi Reinart, konsultant • 16. mai 2023

Neli sammu, kuidas rahustada agressiivset vestluspartnerit

Kliiniline psühholoog ja Verge koolitaja Airiin Demir selgitab, kuidas rahustada maha ärritunud vestluspartner selleks, et jõuda probleemi lahendamiseni: kuula – kiida – kahetse – tee kokkulepe.
Endast väljas inimese puhul tuleb ta alustuseks ära kuulata, ükskõik kui jabur ta jutt ei tundu. Foto: Pixabay.

Verge koolitaja ja psühholoog Airiin Demir juhendab, kuidas suunata agressiivse vestluspartneri viha ja rahumeelselt lahendada probleeme.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700