Autorid: Tiina Saar-Veelmaa, Tiina Saar-Veelmaa, psühholoog, tööõnne uurija • 26. märts 2013

Muuda uute töötajate värbamine ettevõtte  mainekujunduseks

Minu karjäärinõustamisepraktikast on välja koorunud tõsiasi, et üle pooltel tööintervjuudel jääb kandidaatidele pigem halb järelmaitse kogu protsessist ja kasu pool kogu ettevõtmisest on väike.

Tööintervjuuks ette valmistamine on suur töö: analüüsida ettevõtte tausta, kirjutada motivatsioonikirju, analüüsida töökuulutust. Kui aga seejärel ei saada sisukat äraütlemiskirjagi, järgneb nõutus.

Sellises olukorras on eelisseisus need tööandjad, kes mõtlevad kogu protsessi põhjalikult läbi. Kohtlevad kandidaate väärikalt ja teevad natuke rohkem kui teised.

Näiteks muudavad tööle värbamise protsessi koolituseks või ettevõtte tutvustuseks.

Eksiarvamus on see, et selline lähenemine nõuab rohkem aega ja raha.

Minu kogemus ütleb, et tegelikult on võimalik  hea ettevalmistuse korral aega hoopis säästa, raha samuti. Tõmmata kohe ligi õiged kandidaadid ja need, kellele ära ütlema peab, muuta enda turundajateks. Nendeks, kes veel hiljem õhkavad - küll sellesse ettevõttesse oleks tore tööle saada ja soovitavad seda ettevõtet oma headele tuttavatele.

Kuidas seda kõike teha, uurime koos 10.aprillil toimuval seminaril Kuidas leida tööturult üles talendid ja talendi potsentsiaalid.

Autor: Tiina Saar

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700