Autor: Ardo Reinsalu, HAL koolitus juhataja • 25. veebruar 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Suhtlustarkvaras kasuta korrektset pärisnime

Ardo Reinsalu (HAL Koolitus OÜ juhataja ja treener)
Autor: Arno Mikkor

Alguses oli ilmselt lahe panna endale Skype-is või MSNis kasutajanimeks “kiisuke47” või “kovamees777”. See ei seganud kedagi ja sõbrad ei tahtnud Sulle midagi halvasti öelda. Mida enam levib suhtlustarkvara korporatiivmaailma, ei sobi taolised kasutajanimed enam kusagile, kirjutab ajajuhtimise koolitaja Ardo Reinsalu. 

Põhjus pole mitte ainult halvas maitses, vaid lihtsalt raske on kõikide nende kiisukeste ja kutsukeste tegelikke nimesid meeles pidada. Kõige parem kasutajanimi on seotud Sinu pärisnimega. Nimele lisatav üherealine kirjeldus on veel üks võimalus endast meeldejäävat kuvandit kujundada. Kindlasti on kirjeldus nagu “täna roosas meeleolus, aga põhimõtteliselt parasjagu endast väljas ja üldse ootan kõnesid sõpradelt” informeeriv. Kas ta aga sobib asjalikuks suhtlemiseks? Või kui mugav on järgida vestlust, kui aknas toimub järgmine möll:

 

Ole hea ja kasuta oma nimega seotud kasutajanime! Ja kui see on raske, pane vähemalt kirjelduseks oma pärisnimi. Kui pikkade ja “huvitavate” kirjelduste seast ei tule sõnum enam hästi esile, on asi liiga kaugele läinud. Muide – osa programme lubavad ka saajal tülika saatja nime ja/või kirjeldust muuta. Kahjuks ei võimalda seda täna aga veel kõik suhtlustarkvarad.

 

Loe lisaks www.ajajuhtimine.ee.

 

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700