6. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Mida paned Sina sel aastal kuuse alla?

Nägusad termokruusid sobivad kinkimiseks nii üksikuna kui komplekteerituna kenas kinkekarbis.
Foto: Ausestar
Üle kümne aasta Eesti turul reklaamkingitusi vahendanud Ausestar on pakkunud äriklientidele häid elamusi 2005. aastast. Aja jooksul on muutunud klientide soovid – kingid on senisest praktilisemad, tellimused koguseliselt väiksemad ning läbimõeldumad.

Ausestari juht Mart Reimann kinnitab, et tegutsemisaja jooksul on klientide soovid tuntavalt muutunud. Kui eelmise sajandi lõpul eelistati tulemasinaid, mappe, kruuse, tuhatoose, pastakaid – põhimõtteliselt kõike seda, mida muidu saada ei olnud – siis tänasel päeval välditakse pudi-padi ning eelistatakse mõtestatud ja praktilisi kingitusi.

Tellitud tooted saabuvad Ausestari Euroopa laost kas Saksamaalt, Poolast, Hollandist või Tšehhist, seepärast tasub ka selleaastastele jõulukingitustele mõtlema hakata juba täna. Just nii saab kindel olla, et jõuluvana kingikott sisaldab seda, mida soovite.

„Loomulikult saame aidata kliente ka juhul, kui ärgatakse detsembri alguses. Selleks, et ei tekiks olukorda, kus klient peab leppima ükskõik millega, mida veel saada on, tasub reageerida varem. Keskmiselt võib arvestada 2-3nädalase tellimisperioodiga ning mida varem tooted ära tellida, seda kindlam on, et need ka varakult kohale jõuavad,“ selgitab Reimann.

Tarbetute reklaamkingituste aeg on möödas

Projektijuht Ülle Johansoni sõnul leiab Ausestari kingivalikust meelepärast kõigile – olgu tegu koostööpartneri, pikaajalisele kliendi, oma töötaja või muidu toreda inimesega. Tootevalikut on igaks elujuhtumiks - juubeliks või jõulukingituseks, töiseks meelespidamiseks või lihtsalt aastaringse kingituse tarbeks.

Tänasel päeval tellitakse kinke, mis ei jää kontorilauale või kapiäärele seisma, vaid mida on võimalik igapäevaselt kasutada. „Märksõnaks on eelkõige praktilisus – nägusad termosed, akupangad, multitööriistad, tuule- ja tormikindlad vihmavarjud – kõik see, millega on võimalik midagi reaalselt ette võtta. Samuti on võimalik komplekteerida mitmest tootest koosnev isikupärane kinkekarp,“ loetleb Johanson. Ausestari valikust leiab ka erilisi üllatusi. „Meie tootevalikust leiab näiteks kunstniku poolt valmistatud romantilise mere- või loodusmotiiviga siidist käsitöösalli,“ lisades, et kinke ei tehta enam vaid pelgalt millegi kinkimise pärast. Kingitakse seda, mis ka endale tõesti heameelt valmistab.

Samas võib öelda, et teatud tooted olid, on ja jäävad. Näiteks kruusid kui parimad reklaamikandjad on jätkuvalt asutuste TOP3s. Samuti tellitakse pastapliiatseid, suuremaid ja väiksemaid käterätikuid. Siinkohal tuletab aga projektijuht meelde, et odavat ja head asja ei ole olemas, olgu mistahes tootega tegu. Kui soovitakse saada kvaliteetset toodet, tuleb arvestada ka optimaalse hinnaga.

Öko- ja kodumaised tooted üha populaarsemad

On hea meel tõdeda, et üha rohkem osatakse väärtustada kodumaist käsitööd ning ökotooteid. Johanson kinnitab, et järjest enam küsitakse looduslikest materjalidest tooteid – lisaks siidsallidele hinnatakse ka erineva värvi, vormi ja lõhnaga käsitööseepe, bambusest saunalinasid, nii täitmata kui täidetud puidust teekarpe ja erinevaid puidust lõikealuseid. Kliendid on muutunud teadlikumaks, oskavad hinnata kvaliteeti ning eripärasemaid lahendusi.

Kes veel kahtleb või ei suuda tootevaliku virvarrist leida just seda õiget reklaamkingitust, neil soovitab Ülle Johanson tulla kohale – alati saab Ausestari kontoris olemasolevast parema ülevaate. „Aitame leida kliendile sobivad, isikupärased ning õiges värvigammas tooted. Ka uute, värskete ideedega tasub meie poole pöörduda, sest ajakohastame tootevalikut vastavalt klientide soovile,“ kinnitab projektijuht.

Kuigi Ausestari valikus on enamuses täiskasvanutele mõeldud kingitused, on siin ka ühtteist laste ja noortega tegelevatele asutustele. „Miks mitte kinkida algkooli- või lasteaiaealisele lapsele puidust kohvrike, mis sisaldab erinevaid kunstitarbeid - vildikaid, rasvakriite, vesivärve ja pliiatseid? Ühtlasi on võimalik kohvri peale hõlpsasti graveerida lapse nimi,“ toob Johanson näite, lisades, et kunstikohvrike on hea kingitus nii personaalselt lapsele kui näiteks lasteaias-koolis üheskoos kasutamiseks.

Olgu tegu ükskõik millise asutuse, kingituse või kogusega – Ausestari peale võib loota. „On hea meel, et oleme suutnud suurendada aasta-aastalt korduvklientide arvu. See näitab, et pakume tooteid, mida usaldatakse ning see loob aluse pikaajalisele koostööle,“ ei ole ükski päev projektijuhi kinnitusel Ausestari reklaamkingituste maailmas igav.

Kristiina Raid

Kristiina Raid, Energia avastuskeskus

Kahtlemata mõjutab reklaamkingituste tellimise otsust kõige enam hinna ja kvaliteedi suhe. Loomulikult on väga tähtis ka toodete uudsus ja omanäolisus – mul endalgi on lauasahtlis päris mitu äravahetamiseni sarnast, kuid erineva ettevõtte reklaampastakat ja stressipalli. Milline neist meelde peaks jääma? Last, but not least on oluline hea ja hooliv klienditeenindus olukorras, kus klient vahel isegi täpselt ei tea, mida ta tahab.

Energia avastuskeskus on  Ausestari pikaajaline klient ja kuigi oleme erinevatel põhjustel kokku puutunud ka teiste reklaamkingitusi pakkuvate ettevõtetega, on „küsime Ausestarilt!” alati esimene lause, mis kõlab, kui vajame meeldejäävat kingitust, asjalikku meenet oma partneritele, lihtsalt pastapliiatsit või ka uut vormiriietust. Ausestar mõtleb kaasa, oskab arvestada meie võimalustega ning pakub huvitavaid ja kiireid lahendusi.

Marika Otsep, Arvutitark OÜ

Ausestariga teen koostööd juba pea 5 aastat. Reklaamkingituste otsimine on iga-aastane jõuludeaegne peavalu. Õnneks leidsin Ausestarist inimese, kes ses osas minu eest mõtleb. Mulle meeldib, kui inimesed teevad tööd, mida oskavad ja teevad seda südamega. Ausestarist tellime nii kingid kui töövormi ning kõige eest hoolitseb Ülle Johanson.

Ka kruus saab olla inspiratsiooniallikaks
Foto: Ausestar
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700