Kuigi probleemse kliendiga tegelemine on ettevõtte jaoks tüütu kohustus, mida parema meelega vältida, annavad kriitilised olukorrad väärtuslikku tagasisidet ning aitavad teenuseid paremaks lihvida.
Rahulolev ja informeeritud töötaja on ettevõtte heale mainele esmatähtis
See, kuidas töötaja oma tööst sõprade seltskonnas või sotsiaalmeedias räägib, ütleb nii mõndagi ettevõtte sisekommunikatsiooni õnnestumise kohta, ütlevad kommunikatsioonieksperdid.
Patrick Lencioni väidab oma koosolekuteteemalises äriromaanis “Death by Meeting“, et me ei käi mitte liiga palju, vaid liiga vähe koosolekutel. Aga me veedame neil koosolekutel liiga palju aega. Lencioni soovitab jagada koosolekud formaaditi.
Hästitoimiv sisekommunikatsioon - küsi, kuula ja seejärel räägi
Selleks, et teha efektiivset sisekommunikatsiooni, on vaja kõigepealt küsida, kuulata ja alles seejärel rääkida, tõdeb MSMedia juht Mart Soonik.
Dale Carnegie menuraamat "Kuidas luua edukaid suhteid" on aidanud paljudel inimestel üle kogu maailma muutuda enesekindlaks, sõbralikuks ja mõjuvõimsaks. Siin mõned soovitused sellest raamatust tülikate inimestega toime tulemiseks.
Homme toimub inspiratsioonihommik ürituste korraldajatele!
Nõuandeid ja kogemusi tulevad inspiratsioonihommikule jagama Royal Service juht PRIIT MIKK, Nortal Eesti personalijuht KAIRI PAUSKAR ja Rahandusministeeriumi nõunik KERSTI SÕÕRUMAA.