Aasta parimad suhtekorraldusprojektid selguvad neljas kategoorias: avalik, kolmas ja erasektor ning sisekommunikatsioon. Konkursi finalistide hulgast valitakse ka publiku lemmik.
Tänavune Suhtekorralduse Auhinna konkurss oli osavõtjate arvult suurim. Kandideeris 27 tööd, mille kõigi puhul märkis žürii kõrget professionaalsust ning väga põhjalikku ettevalmistustööd.
Konkursi finaali jõudis igast kategooriast 2 projekti:
Avaliku sektori kategooria:
* Alkoholi liigtarvitamise vastane kampaania “Palju sina jood?” (Tervise Arengu Instituut)
* Innovatsiooniaasta 2009 (LH Concept)
Erasektori kategooria:
* Solarise Keskuse ja selle ankurrentnike turuletuleku kommunikatsioonikampaania 2009 (KPMS)
* Stokkeri Meistrivõistlused 2009 (In Nomine)
Kolmanda sektori kategooria:
* Eesti Spa Liidu lansseerimine Moskva turul (Corpore)
* ISU Euroopa Iluuisutamise Meistrivõistlused 2010 (Jugaste Liiva Seimann)
Sisekommunikatsiooni kategooria:
* CSR teemanädal "Märkame koos" (Swedbank)
* ÜhesHingamine (Eesti Rahvusringhääling)
Projekte hindas žürii, kuhu kuulusid EPRA juhatuse liikmed ja konkursi eelmise aasta võitjad. Züriisse kuulusid: Inga Jagomäe, Aive Levandi, Krista Männa, Erkki Peetsalu, Indrek Raudjalg, Heikki Sal-Saller, Allar Tankler ja Tiina Urm. Projektide hindamisel lähtuti printsiibist, et huvide konflikti korral konkreetses kategoorias žürii liige ei hääleta.
Konkursi võitjad kuulutatakse välja Passwordi auhinnatseremoonial.
Suhtekorralduse Auhinna konkurss toimub kord aastas, seda korraldab Eesti Suhtekorraldajate Liit. Konkursi eesmärk on selgitada välja läinud aastal läbi viidud parimad suhtekorralduse alased projektid ja kampaaniad, jagada kogemusi ning tunnustada läbiviijaid.