Urve Vilk • 28. aprill 2010
Jaga lugu:

IF: usalduslik suhe toimib paremini kui kontrollile tuginev

 Ifi töötajad jälgivad igapäevatöös teatud sisekorrareegleid, ent töötajate e-kirjavahetuse sisu ei kontrollita ning telefonikõnesid pealt ei kuulata. Kommunikatsioonijuhi Eva-Grete Aljase sõnul loodetakse, et usaldusel põhinev suhe toimib paremini kui kontrollile tuginev.

 IFi kommunikatsioonijuhi Eva-Grete Aljase sõnul nõuab kindlustusvaldkonnas töötamine kõrget eetilisust. “Töötajad järgivad igapäevatöös sisekorrareegleid,” sõnas ta. Samas ei kontrollita töötajate e-kirjavahetuse sisu ega kuulata pealt telefonikõnesid. “Loodame, et usaldusel põhinev suhe toimib paremini kui kontrollile tuginev.”

Aljase sõnul pole isiklike e-kirjade saatmine või erakõnede tegemine tööajal keelatud. Kuna aga töökoormus on suhteliselt suur, ei jäta see liigset vaba aega isikliku kirjavahetuse pidamiseks.

Töötelefonide sihipärast kasutamist reguleerivad kululimiidid, mida jälgitakse regulaarselt. Kõned ööpäev läbi avatud kindlustustelefonile salvestatakse parema teeninduse pakkumiseks ja kliendi huvides. “Klientidel on võimalus telefoni teel osta kindlustust, edastada kahjuteateid ning teha muudatusi lepingutes. On oluline, et vajadusel on võimalus kliente puudutavaid andmeid kontrollida, vältimaks  võimalikke segadusi, ja telefonikõnesid analüüsida,” rääkis Aljas.

Jaga lugu:
Seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Birgit Aljaste
Birgit AljasteSekretar.ee ärijuhtTel: 5373 8733birgit.aljaste@aripaev.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee