9. juuni 2011

Alternatiiv tavapärasele reklaamikeelele

Swedbank tuli välja reklaamikontseptsiooniga “Elu tammepuu all – et elu edeneks!”, millest tulenevalt jutustab ettevõte lugusid uudsel moel, kasutades animatsiooni.

Pangad pakuvad sarnaseid teenuseid ja reklaamikeel on neil samuti üsna ühesugune. Seega on kliendile meelde jäämine finantssektoris oluline eesmärk.

Swedbank tuli hiljuti eristumissoovist ajendatuna turule uue reklaamikontseptsiooniga “Elu tammepuu all – et elu edeneks!”, millest tulenevalt jutustab ettevõte lugusid uudsel moel, kasutades animatsiooni.

Kontseptsiooni põhiidee on luua tamme ümber omamoodi maailm – animeeritud tegelaskujudega tutvustatakse ühiskonda, viljaka mullaga elupaika, kus inimesed ja nende jõukus kasvavad.

Swedbanki turundusosakonna juhataja Ines Estrini sõnul langeski valik animatsiooni kasuks soovi tõttu finantssektoris eristuda ja inimestele meelde jääda.

“Otsisime finantsettevõtete tavapärasele reklaamikeelele alternatiivi. Samuti on aja jooksul muutunud meie bränd ja väärtused. Seega püüdsime leida kliendi jaoks midagi lihtsamini hoomatavat,” selgitab ta.

Aeg-ajalt tasub tema sõnul üle vaadata, kas kasutuses olevad lahendused ikka toetavad püstitatud strateegiaid.

“Teekond valitud kontseptsioonini oli tegelikult päris pikk, alustasime selle loomist rohkem kui aasta tagasi,” nendib Estrin.

Kliendid on tema sõnul uue reklaamikontseptsiooni hästi vastu võtnud. “Oleme tammepuu kui stabiilsuse, kestvuse ja tugevuse sümbolit kogu aeg kasutanud, nüüd tõime ta lihtsalt jõulisemalt esile,” ütleb ta.

Autor: Urve Vilk, Ketlin Rauk

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700