25. juuli 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uus trenn: vormi veealuse trenažööri abiga

Ameerikas on välja töötatud uut laadi vastupidavustreening - jooks veealusel trenažööril, kirjutab Genius Beauty.

Tavapäratu on uue trenni juures see, et treenija ei kanna mitte ujumisriideid ja plätusid, vaid jooksuvarustust nagu tavalise trenni puhul.

Ekspertide hinnangul on see kiire, turvaline ja efektiivne võimalus kaalust alla võtta ja heasse vormi saada. Seda just seetõttu, et tavaline jooksutrenn koormab liigeseid - oht on saada jala ja selgroo vigastusi. Vees treenides vigastuste oht ja koormus liigestele aga väheneb.

Lisaks kulutab antud trenn hulga rohkem energia. Tavalise jooksutrenni käigus põletab inimene keskmiselt 8 kalorit minutis, vees joostes aga kuni 11,5 kalorit minutis.

Autor: Signe Sillasoo, Sekretar .ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700