28. juuli 2011

2 soovitust tõhusamaks projektijuhtimiseks

Ajakiri Personali Praktik toob välja mõned näpunäitedprojektide juhtimiseks ja nende kiiremaks elluviimiseks.

1. Kontrolli meeskonnaliikmete tegevust

Projektijuht peab olema kursis kõikide meeskonnaliikmete tegevuse ja nende töö tulemustega. Kõige parem võimalus selleks on koostada nimekiri jälgimist vajavatest tegevustest ja määrata kindlaks kuupäevad nende kontrollimiseks. Kõige parem on teha kolm nimekirja. Esimeses nimekirjas on tegevus, mis vajab pidevat jälgimist, teises tegevus, mille tulemusi peab projektijuht kontrollima

kord nädalas ning viimaks tegevus, mille kontrollimiseks on kindel kuupäev. Seejuures on jällegi oluline, et pidevat jälgimist vajavate tegevuste nimekiri ei oleks liiga pikk, sest meeskond peab suutma tegutseda iseseisvalt.

2. Mõtle, kas projekti meeskond on tasemel

Projektijuht peab regulaarselt hindama kõikide meeskonnaliikmete sooritust ja sobivust meeskonda. Kõlab ehk jahmatamapanevalt, kuid kui üks meeskonnaliige ei saa oma tööga hakkama, soovitatakse sellele inimesele anda tavapärasest

kaks korda rohkem tööd. Olukord laheneb tavaliselt kahel viisil. Üks võimalus on see, et töötaja tulemused ei parane ning ta tunnistab ise, et töö käib talle üle jõu. Teisalt võib töötaja selles olukorras näidata väga head pingetaluvust ning

töötulemuste paranemist.

Loe pikemalt ajakirjast Personali Praktik.

Autor: Urve Vilk, Personali Praktik

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700