2. mai 2012
Jaga lugu:

Kolm soovitust, kuidas aega mitte raisata

Kaaluabi.ee toob välja kolm võimalust, kuidas teha treeningutele või muudele huvi pakkuvatele tegevustele ruumi, vähendades tõestatud ajajuhtimise strateegiate abil raisatud aja hulka.

Ajapuudus on kõige levinum ettekääne, mida naised treeningu vahelejätmiseks toovad. Pere ja töö, logistika ja mustade nõude vahel võib tekkida mulje ajast kui ülimalt piiratud ressursist — millestki, mida pole võimalik imeväel juurde luua. Tõsi on see, et samamoodi nagu ei ole võimalik veenda autot ise õlivahetusse sõitma, ei saa Sa ka aega lihtsalt peatada. Ent kui hõivatud Sa ka poleks, Su päevas on varjul lisaminutid, mida saaksid paremate teadmiste juures palju tõhusamalt kasutada.

Tee oma ajale inventuur

Võta ette kaks päeva (alusta tänasest!) ja jälgi täpselt, kuidas Sa oma aega kasutad. Ühe Ameerika uuringufirma korraldatud küsitlusest selgus, et ameeriklaste päevas on peaaegu kaks korda nii palju seisakuid, kui inimesed on valmis arvama. Sageli on see lisaaeg kildudena kogu päeva sisse ära peidetud, mistõttu on lihtne seda mitte märgata, kuid kirjapanemine aitab kildudest tervikpilti luua.

Lepi ebatäiusega

Naised on teadagi perfektsionistid, kuid mõnikord tuleb lihtsalt asjad tähtsuse järjekorda seada. Kui kodu pole perfektses korras, kuid koristamine takistaks treenimist, siis ära loobu kergekäeliselt viimasest variandist.

Lõpeta multitasking

Arvad, et oled kolme asja korraga tegemises meister? Teadlased on eriarvamusel. Arvutifirma Microsoft ja USA Illinoisi ülikooli teadlaste koostöös uuriti kahe nädala jooksul töötajate tegelikku arvutikasutamise aktiivsust, et näha, kui palju seisakuid aset leidis, kui inimesed katkestasid oma pooleliolevad tegevused selleks, et kontrollida e-posti või vastata sõnumile. Selgub, et e-posti pausid võtsid kokku keskmiselt 10 minutit, samal ajal kui vestlused vedasid töötajaid pooleliolevatest projektidest eemale keskmiselt kaheksaks minutiks ühe vestluse kohta. Lülita uue sõnumi märguanne välja ja võid avastada, et Sul jääbki treeningu jaoks piisavalt aega.

 

Autor: Urve Vilk, Kaaluabi. ee

Jaga lugu:
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt