ASi Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juht Enel Kolk usub, et hea toode teeb ise enamuse müügitööst. "Hind pole jäätise valikul kindlasti kõige olulisem näitaja. Kuna tegu on enamasti impulssostuga, loeb hetkeemotsioon ja tahetakse muidugi kindlad olla toote kvaliteedis. Ja loomulikult ei saa jäätise müügi puhul alahinnata ka ilma mõju," selgitas Kolk. "Kõige olulisem on toote kvaliteet," lisas ta. Lisaks teavitamine. Uutest ja olemasolevatest toodetest. "Uutest toodetest peab tarbijale teada andma, selleks kasutame nii massimeediat kui ka kauplustes olevaid sisevõimalusi," selgitas Kolk. Uuendusi jõuab tema sõnul turule üsna palju - aastas üle 30 uue toote. "Suurt revolutsiooni selles vallas pole, ent näiteks tänavuaastane suurem hitt on banaanijäätis mis on uudne, samas hea unustatud vana."