Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 23. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Balbiino turundusjuht: hea toode teeb ise enamuse müügitööst

ASi Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juht Enel Kolk usub, et hea toode teeb ise enamuse müügitööst. Kuna jäätise näol on tegu enamasti impulssostuga, loeb palju hetkeemotsioon ning eelkõige tahetakse kindlad olla toote kvaliteedis.

ASi Balbiino turunduse ja sisekommunikatsiooni juht Enel Kolk usub, et hea toode teeb ise enamuse müügitööst. "Hind pole jäätise valikul kindlasti kõige olulisem näitaja. Kuna tegu on enamasti impulssostuga, loeb hetkeemotsioon ja tahetakse muidugi kindlad olla toote kvaliteedis. Ja loomulikult ei saa jäätise müügi puhul alahinnata ka ilma mõju," selgitas Kolk. "Kõige olulisem on toote kvaliteet," lisas ta. Lisaks  teavitamine. Uutest ja olemasolevatest toodetest. "Uutest toodetest peab tarbijale teada andma, selleks kasutame nii massimeediat kui ka kauplustes olevaid sisevõimalusi," selgitas Kolk. Uuendusi jõuab tema  sõnul turule üsna palju - aastas üle 30 uue toote. "Suurt revolutsiooni selles vallas pole, ent näiteks tänavuaastane suurem hitt on banaanijäätis mis on uudne, samas hea unustatud vana."

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700