Autorid: Urve Vilk, Urve Vilk, Ehitusuudiste kuukirja toimetaja • 27. august 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuidas rohkem müüa?

Et müüginumbreid suurendada, peab pakutav toode olema kvaliteetne ning ostuga kaasnevad protsessid kliendile mugavad.

ASi Bauhof Group turundusdirektor Britte Maidra sõnul ootab klient täna järjest enam läbimõeldud lahendusi, sh sortimendi valikul ja kaupade asetusloogikas. "Kiire elutempo eeldab seda, et poes on sidustooted lähestikku ning ostmine tuleb teha lihtsaks. Selle nimel me ka Bauhofis igapäevaselt töötame. Oluline on ka kaupluste optimaalne suurus ja hea asukoht," rääkis ta.

Lisades, et lisaks on olulisel määral suunanud oma tähelepanu meie lojaalsusprogrammile Meistriklubi. Analüüsides rohkem klientide ostusid ja eelistusi, suudame paremini ka sortimenti kohandada ning lisaks pakume lisaväärtust läbi koostööpartnerite.

"Ehkki Eesti on väike, ei saa müüa kõike kõigile, segmenteerimine ja suunatud pakkumised on olulisemad kui kunagi varem, klient hindab õiget pakkumist rohkem kui allahindlust tootelt, mida tal tegelikult vaja ei ole," sõnas ta.

"Reklaamikanalite osas teeme valikud sõltuvalt hooajast ning pakkumise sisust. Ei saa otseselt välja tuua, et mõni reklaamikanal oleks täielikult aegunud vms, vaid pigem sõltub see tõesti sõnumist, kampaania pikkusest ja klientidest, keda soovitakse kampaaniasõnumiga kõnetada. Ei ole mõeldav, et kõnetaksime Bauhof Aiaparadiisi klienti ja Bauhofist ehitusmaterjale ostvat klienti identselt.," selgitas Maidra.

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700