28. september 2012

Selgus Eesti kõige kliendisõbralikum firma

Tänavused kõige kliendisõbralikumad ettevõtted on kütuseäris ning pangandussektoris, selgub TNS Emori uuringust.

TNS Emori RSI (Rahulolu ja Soovituse Indeks) uuringus kaardistati 32 ettevõtet 8 valdkonnast. Keskmised hinnangud kõiguvad 10-pallisel skaalal vahemikus 6,6–8,7 palli.

Pingerea esimeseks ettevõtteks tõusis esimest korda Lukoil, kes on viimase kolme aastaga teinud märkimisväärse viieteistkohalise hüppe pingerea esiotsa.

Kliendihinnangu TOP 10

1. Lukoil

2. Neste

3. Alexela

4. SEB

5. Swedbank

6. If

7. Statoil

8. Olerex

9. EMT

10. Ergo

Võrreldes eelmise aastaga on Eesti keskmine rahulolu ning soovituse indeks tõusnud 7,6-lt 8,0-le, mis viitab, et kliendikogemust hinnatakse positiivsemalt. Liidervaldkondadele järgnevad telekommunikatsiooniettevõtted, ehituskauplused, toiduaine- ja esmatarbekauplused ning infrastruktuuriettevõtted.

TNS Emori kolmandat korda koostatud Eesti kliendisõbralikemate suurettevõtete edetabeli raames intervjueeriti juulis-augustis 1650 Eesti elanikku vanuses 15 ja vanemad.

Ettevõtted reastati kahe näitaja – klientide üldise rahulolu ning soovitusväärtuse – ühendindeksi alusel. Kliendid hindasid oma teenusepakkujat viimastele reaalsetele kogemustele ja kokkupuudetele tuginedes – olgu see siis vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses; suhtlus telefoni, e-maili või posti teel; kodukülastus (rikke eemaldamine vms), kodulehe külastamine jne.

Autor: Ave Lepik, Tiive Murdoja

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700