Autor: Tiive Murdoja • 22. oktoober 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui kaua peab töötaja töölepingut säilitama?

Lugeja küsib: Töötaja lahkus meilt töölt ette teatamata ja meile tundmatus suunas, mistõttu olime sunnitud talle töölepingu üles ütlema. Töötajast jäi maha tööleping. Kas tööandjana peaksin selle töötaja töölepingu alles hoidma?

Vastab Tööinspektsiooni Lääne inspektsiooni tööinspektor-jurist Leonid Siniavski:

Töölepingu seaduse (TLS) § 5 lõike 5 kohaselt säilitab tööandja töölepingu kirjalikku dokumenti (tavaliselt töölepingut) selle kehtivuse ajal ning 10 aastat töölepingu lõppemisest arvates. Seega peaksite nimetatud töötaja töölepingut säilitama talle töölepingu ülesütlemise järgselt veel 10 aastat.

Täpsem info:

Viivika Vilja

Tööinspektsiooni teabespetsialist

Tel 56 230 016

[email protected]

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700