Ettevõtjatele on veel võõras arusaam, et ka oma ettevõtet ja pakutavat tööd tuleb võimalikele töötajatele tööjõuturul müüa, kirjutab PARE juhatuse esimees Milvi Tepp ajakirjas Personali Praktik. Personalijuhtidel on vaja õppida turundajatelt ja müügiinimestelt, kuidas konkurentsis turul võitjana välja tulla. Kui teenus või toode ei müü, siis turundajad ja müügiinimesed küsivad endalt, miks klient peaks minu toodet ostma, üritavad laiendada sihtrühmi, arendada oma teenust, otsivad uusi turunduskanaleid, suurendavad aktiivset müüki. Neid põhimõtteid tuleb rakendada ka tööjõuturul konkureerides.
Mida peaks tööandjad esimeste sammudena tegema, loe edasi ajakirjast Personali Praktik. Tellijad saavad artiklit lugeda ka veebis: http://pp.aripaev.ee
Autor: Kaire Uusen, Tiive Murdoja