Sekretär.ee  • 8. veebruar 2017
Jaga lugu:

10 soovitust suvepäevade toitlustuse õnnestumiseks

Alati on oluline, et toit peab maitsema hästi, nägema kena välja ja olema mõistliku hinnaga.  

Praegu on parim aeg rakendada oma jõud ja energia ettevõtte suvepäevade korraldamise planeerimisse. Äripäeva Konverentsikeskuse juht Reelika Andresson-Kesa jagas sekretär.ee-le nippe ja soovitusi, millest suvepäevadele toitlustuse tellimisel lähtuda.

Vali paindlik cateringifirma!

Jälgi, et cateringifirma oleks valmis muudatusteks vastavalt tellija soovidele. Planeerimise käigus võivad soovid, olud ja tingimused muutuda ning teenuse pakkuja peab suutma ka pakutavat muuta. Kui väheneb eelarve, peab suutma vähema rahaga toime tulla. Muutub koht, peab suutma ümber orienteeruda. Alati on oluline, et toit peab maitsema hästi, nägema kena välja ja olema mõistliku hinnaga.

Otsi laia teenuste pagasiga koostööpartner!

Saamaks kena terviklahendust, tee koostööd firmaga, kes pakub lisaks toidule ja serveerimisele ka mööbli rentimise, valguslahenduse ja dekoratsioonide võimalust. Võttes mitu teenust korraga ühest kohast, säästad kulusid, oma aega ja saab kenasti harmoneeruva teenuse.

Saja portsjoni asemel telli saja inimese toitlustus!

Cateringifirma peab pakkuma lahenduse, kuidas kõik inimesed söönuks saaksid. Teenus peab olema tagatud olenemata olukorrast, kus keegi sõi rohkem ja seega jäi neli inimest toiduta - telli toitlustus vastavale arvule inimestele. Uuri cateringifirmalt, kuidas nad saavad hakkama olukorras, kus toitu napib või see sootuks otsa saab.

Vastutaja olgu ise kohal!

Kutsu suurema või olulisema töö juurde pakkumise koostaja, ettevõtte juht, teenindusjuht või peakokk. Siis on vastutaja kohal, kogenud silm tööd jälgimas ja probleemid lahenevad enne nende tekkimist või leiavad kiire lahenduse.

Hommikune suupiste tuleb pealelõunal värskelt serveerida!

Kliendi raha peab olema maksimaalselt kasutatud. Jälgi, et toitu asjatult minema ei visataks ega pikalt vedelema ei unustataks. Hommikuse suupiste saab pealelõunase kohvipausi juurde pärast nõuetekohast säilitamist ilusa ja värskena serveerida.

Väiksem on parem ja rohkem!  

Soovita toitlustajal kasutada väiksemaid suupisteid. Näiteks lõigata suured kolmnurk võileivad pooleks. Nii on neid justkui rohkem, neid on mugavam süüa ja ka järele jätmise korral läheb vähem raisku.

Kalkulatsioon olgu täpne!

Jälgi, et pakkumises oleks võimalikult detailselt teenust kirjeldatud: toitude nimetused, kogused ja maksumused, teenindajate töötunnid, et saaksid nende otstarbekust hinnata.

Korralda proovisöömine!

Suurte tellimuste korral ja kui pakkujate vahel on raske valida või ei ole sa kvaliteedis kindel või on toidud tundmatud, palu korraldada endale proovisöömine, et saaksid oma hinnangu anda. Võid paluda cateringifirmal ennast kutsuda vaatama mõnda üritust, mida nad teevad. Kohapeal saab parema ettekujutuse, kuidas asi välja näeks ja kuidas catering toimib.

Teenindajal olgu hea perenaise silm!

Toitlustuse pakkuja peab jälgima, et laud oleks kena ja korras. Hea teenindaja tõstab laual ringi aluseid, puhastab laua purust ja kohendab poolikuid vaagnaid nii, et pakutav näeb kogu aeg välja kena ja värske.

Vaata cateringipakkuja portofooliot!

Uuri, milliseid üritusi nad on üldse enne teinud: kas suuri, väikeseid, õhtuseid, väliüritusi jne. Loe ka teiste arvustusi nende kohta.

Intervjueeris: Mari Kõlli, Äripäeva arendusdirektor

*Juhiabide meistriklass alustab juba 7.märtsil. Vaata lisainfot SIIT.

Tule ja osale koolitusel, kuidas edukalt ja stressivabalt äge firmaüritus korraldada! Koolitaja Mari Kõlli jagab nõuandeid ja kogemusi, kuidas närvesööv korraldustöö muuta nauditavaks tööprotsessiks.

7. märtsil toimub Äripäeva Akadeemias Juhiabide meistriklassi programmi 1.moodul teemal „Firmaürituste projektijuhtimine“.Vaata infot ja registreeru koolitusele.

Info leiab: http://www.sekretar.ee/uritused/2017/02/02/juhiabide-meistriklass  
Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
SEKRETÄRI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Sekretäriuudised igal nädalal enda postkasti.

Sekretär.ee toetajad:

Enimloetud
Laura Tahk
Laura TahkSekretar.ee toimetajaTel: 53 444 071laura@sekretar.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt