Käsiraamatu “10 sammu ideaalse kingituseni” ühe autori Riho Vaheri hinnangul kiputakse reklaamkingituste olulisust turunduses sageli alahindama, delegeerides sellega tegelemise assisteerivatele jõududele. “See suhtumine on lühinägelik, sest ärimeene „töötab“ enamasti palju kauem kui mistahes muu turunduse tööriist,” rääkis Vaher. “Hea kingitus võib kinkija turundussõnumit edastada isegi aastaid. Samuti loob nutikas meene positiivse emotsiooni ning võimaldab väga täpselt määrata kingi saajate sihtrühma. Seetõttu peaksid ärikingitused olema iga ettevõtte turundusstrateegia orgaaniline osa.”
Raamatu teise kaasautori Mari-Liis Kallismaa sõnul koorus mõte kirjutada ärimeenete käsiraamat välja mõlema autori mentoritööst Marketingi Instituudis. “Selgus, et vajadus koondada meenete ja reklaamkingituste teema terviklikult ühtede kaante vahele on selgelt olemas, kuna varem pole Eestis selles vallas teadaolevalt ühtki käsiraamatut välja antud,” lausus Kallismaa. “Seetõttu seadsimegi raamatut kirjutades eesmärgiks, et sellest kujuneks praktiline teejuht ärikingituste valdkonna korraldamiseks neile, kes meenete tellimisega kokku puutuvad.”
Käsiraamat “10 sammu ideaalse kingituseni” käib samm-sammult läbi meenete ja kingituste tellimise protsessi: alates reklaamkingituste osast kaasaegses turundusstrateegias, kultuurilistest eripäradest ja tervikliku kingitusteportfelli loomisest kuni hea loovlahenduse leidmise, töötlustehnikate ja kvaliteedikontrolli, kingituste tasuvuse mõõtmise ja eelarvestamise ning valdkonna tulevikutrendideni. Teksti on pikitud nii edulugusid kui ka õpetlikke ebaõnnestumisi Eestist ja laiast maailmast, ülevaade reklaamkingituste valdkonna ajaloost, praktikute näpunäiteid ühe või teise teema kohta ning väikeseid mõtteharjutusi lugeja proovilepanekuks.