Autor: Sekretär.ee • 27. aprill 2020

Sekretäride päev toimub 19. augustil

Kui praegu eriolukorra tõttu me üheskoos tähistada ei saa, siis teeme seda hoopis augustis! SEKRETÄRIDE PÄEV 2020 toimub sedapuhku 19. augustil Tallinna vanalinnas asuvas ajaloolises ja piduliku hõnguga Mustpeade majas. Konverents kannab sel aastal alapealkirja „Amet kui kameeleon”. Lavale astuvad teiste hulgas ka koolitaja Tauri Tallermaa ja teleekraanidelt tuttav näitleja ja psühholoog Rita Rätsepp.

Vähemalt kuni 31. maini kehtib ürituse soodushind. Loe edasi, kes ja milliste teemadega üles astuvad. PS! Meil on ka mitmeid üllatusi varuks.

Vaata ka lisainfot SIIT.

Juhiabi, assistent, büroojuht või sekretär – heal lapsel mitu nime ja veel rohkem erinevaid rolle. Ühel hetkel administraator, teisel hetkel asjaajaja, kellegi äratuskell ja kalender, siis juba raamatupidaja, seejärel psühholoog, haldab sotsiaalmeediat ning juba ettevõtte visiitkaart ja esmamulje looja – nii võiks lõputult jätkata. See kõik teeb bürootöötajast ühe kõige olulisema taustarolli kandva persooni kogu ettevõttes. Parimate tulemuste saavutamiseks on selles rollis vajalikud mitmekülgsus, suutlikkus kohaneda vastavalt vajadusele, täites just neid ülesandeid, mida olukord parasjagu nõuab. Täpselt nagu seltskondlik ja värvikas kameeleon, kes muudab tooni vastavalt ümbruskonnale või selles valitsevale meeleolule.

SEKRETÄRIDE PÄEV 2020: „Amet kui kameeleon” konverents keskendub ajalooliselt ühe vanima ameti olulisusele ja nüansirohke rolli väärtustamisele läbi teadmisterohke programmi ja meeleoluka päeva.

Konverentsi esinejad ja ettekanded

GDPR ehk kuidas töödelda andmeid kohtus lõpetamata? – Karin Ploom, advokaadibüroo LINDEBERG advokaat

Dokumendihalduse ja asjaajamise korraldamises on väga oluline arvestada isikuandmete kaitse nõuetega – vastasel juhul võib ettevõte lõpetada kohtus. Läbimõeldud andmekaitse küsimused ja koolitatud töötajad aitavad tagada, et isikuandmeid töödeldakse vastavalt üldmääruse nõuetele ja see omakorda vähendab riski sattuda eksimuste tõttu kohtusse ja säästa potentsiaalsest rahalisest trahvist ning kahjustada ettevõtte mainet. Ettekandes keskendume sellele, milliseid põhimõtteid peab järgima isikuandmeid töödeldes ja mille vastu on keelatud eksida.

Kuidas olla efektiivsem ja jõuda sama ajaga rohkem? – Priit Kuuskme, edutreener ja koolitaja

Maailm me ümber muutub üha kiiremaks ning üha enam on informatsiooni, mida tuleb läbi töötada – millega arvestada ja toime tulla. Ettekande jooksul keskendume toetava süsteemi loomisele, et saaksid kenasti hakkama üha suurenevate nõudmistega, leides samal ajal üha rohkem rõõmu oma töös. Arvutisüsteemid uuendavad ennast ise ja tihti automaatselt, kuidas aga uuendada ja programmeerida ise enda süsteeme nii, et need ümbritsevat elu ja ettevõetud tegevusi toetaksid?

Mis kasu kaasneb tugeva tööandja brändiga? – Marie Evart, värbamisagentuur Brandem partner ja tegevjuht

Praeguseks on enamikule selge, et tööandja brändinguga on vaja tegeleda, kui tahta püsida aina vähenevate inimestega tööturul atraktiivne ja oma äris edukas. Kuid kas me oskame sellele läheneda strateegiliselt, et see tooks soovitud tulemused? Tööandja bränding on kuum teema ja tekitanud mitmeid müüte ja küsimusi – mida üldse tähendab tugev tööandja bränd? Millest alustada selle loomist? Kes tööandja brändingu eest vastutab? Mida saab iga töötaja parema tööandja maine saavutamiseks teha? Saame ettekandes nendele küsimustele vastused.

Kuidas luua meeldejääv esmamulje? – Tauri Tallermaa, koolitaja ja mälutreener

Inimese aju kogeb esimest emotsiooni millelegi reageerides umbes 10 sekundi jooksul. See tähendab, et esmamulje loomise vastutus lasub inimesel, kellega külaline ettevõttesse tulles kõige esimesena kokku puutub. Tihti on selleks just sekretär ja assistent, kellel on võimalus luua esmamulje, mis jääb kestma pikaks ajaks ning loob soodsa pinnase kokkulepeteks, läbirääkimisteks, koostööks ja muuks, mis külalisega järgnevaks plaanis on. Ettekandes räägime, kuidas äratada tähelepanu ja positiivse meelde jäämisega luua oma ettevõttele potentsiaalne konkurentsieelis.

Kuidas märgata, ennetada stressi ja sellega hakkama saada? – Rita Rätsepp, psühholoog ja näitleja

Stress on tänapäeval meie igapäevane kaaslane. Kuidas ära tunda liigse stressi märke nii endal kui kolleegil ja ka töökollektiivis? Mida igaüks saab ise ära teha, et pinged ei kuhjuks? Keha ja meel on omavahel seotud – räägime teadlikkusest, vaimse ja füüsilise tervise hoidmisest ja kuidas hoida oma energiataset kõrgel. Oluline on märkamine, teadvustamine ja tegutsemine ning sellele kõigele pöörame ettekandes tähelepanu.

Miks peaksid osalema?

Sekretäride päev on väga hea võimalus, kuidas ennast taas heade kolleegide keskel kõige olulisega kurssi viia. Iga ettekanne on kavasse valitud teemal, millega selles ametis ühel või teisel viisil töös kokku puututakse. Samuti on konverentsil osalemine hea võimalus tähistada ja tunnustada oma töötajat, tehes talle kingitus rahvusvahelise sekretäride päeva tähistamiseks. Konverentsi programmiga on ühendatud nii meeleolukas tähistamine kui ka teadmisterohke ja praktiline programm, millest osavõtmine on kasulik nii osalejale endale kui ka ettevõttele tervikuna.

Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Sekretäri uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Cätlin PuhkanSekretär.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700