Autor: Elis Vaiksaar • 4. juuni 2021

Tekst ametikirjas

Selleks, et sinu koostatud ametikiri vastaks nõuetele ning annaks edasi vaid vajalikku infot, tuleb tekst eelnevalt korralikult läbi mõelda. Kuidas aga seda kõike korrektselt vormistada ja edasi anda?

Autor: pexels

Kuidas teksti e-ametikirjas vormistada?

Kõige esimene reegel – vormista tekst üks reavahe pealkirjast/pöördumisest alla poole. Kasuta ühe dokumendi vormistamisel ühtset kirjastiili ning suurust. Kui soovid tekstis midagi esile tõsta, siis kirjuta need välja s õ r e n d a t u l t, kaldkirjas, allajoonitult või paksendatult. Lõigud eralda üksteisest ühekordse reavahega. Teksti vormistamisel kasuta kindlasti vasakjoondust või rööpjoondust (nii on joondatud mõlemad küljed).

Veebiseminar: Kuidas kirjutada selget ja korrektset (e-)ametikirja?

15. juuni

Osta pilet SIIT!

Kirja sisu

Kirja alusta tugeva sissejuhatusega, kus tood välja kirja koostamise põhjuse, eesmärgid, varasemad kokkulepped või muu sellise. Sissejuhatusele järgneb probleemi esitus, kus esita faktid ning põhjendused. Kiri lõpeta sobivate järelduste, palve, taotluse, ettepaneku või muu sellisega.

PS! Hoidu numbritega kirjutatud arvude kasutamist tekstis kõrvuti.

Näide: mitte juhatuse otsus nr 5 14. juuli 2019 vaid juhatuse 15. juuli 2019 otsus nr 5

Juhul kui kasutad tekstis ühel real paiknevat aadressi, kasuta koma. Sel puhul pea meeles, et sihtnumer paikneb enne kohanime ja nende vahel koma ei käi.

Näide: Mikk Põld, Looduse 54, 74908 Viljandi

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700