Autor: Sekretär.ee • 27. detsember 2021

Top Tööandja Lux Express: Iga päev tuleb olla parem, kui eile!

Top Tööandja 2022 konkurss vältab terve detsembrikuu! CV-Online iga-aastane Top Tööandja hääletus selgitab välja need ettevõtted, kes on kõige atraktiivsemad tööandjad tööealise elanikkonna seas. Paljuski sõltub tööandja atraktiivsus hetkel sellest, kuidas nad pidevas kriisiolukorras toime tulevad.

Autor: Allikas: Tööelublogi.ee

Lux Express ei lase end raskest koroona-perioodist morjendada ning kindlustab ettevõtte-siseselt sama keele kõnelemise, ehk et kogu meeskond hoiaks kokku. Kuidas nad siis ikkagi Top Tööandjana tegutsevad? Rääkisime Lux Expressiga sellest, mida nad töötajate õnne heaks teevad, ning kuidas on viimase aasta jooksul muutunud nende värbamispraktika. Küsimustele vastab Lux Expressi töösuhete spetsialist Natalja Afanasjeva.

Mida teete, et töötajaid pandeemia kestel õnnelikuna hoida?

Äriettevõttena õpime tegutsema uutes tingimustes. Lisaks hooajalisusele, mis on tavapäraselt mõjutanud meie äri, näeme nüüd väga selgelt kuidas mõjutab reisijate arvu ka koroonaviirusega nakatumiste arv ja riikide poolt kehtestatud piirangud. Siin on hästi oluline ettevõtte avatud juhtimine, mis mängib olulist rolli töötajate rahulolu tagamises. Meie pühendunud meeskond kasutab kõiki oma oskuseid, et ka keerulisel perioodil ettevõtte jätkusuutlikkust tagada. Võime öelda, et kriis on meie kollektiivi meeskonnatunnet oluliselt kasvatanud ning kõik tunnetavad hästi enda olulisust keeruliste aegade seljatamiseks.

Meie juhtkond on alati olemas eesliini töötajate jaoks, juhtide sõnumid on selged – me hoiame kõik kokku. Loomulikult terviseteemad on meil jätkuvalt fookuses. Teeme kõik endast oleneva, et meie reisijatel oleks turvaline bussiga sõita ja et ka meie bussijuhid tunneksid ennast turvaliselt oma tööd tehes.

Kompenseerime eesliini töötajatele esimest haiguspäeva, teeme töögraafikus operatiivselt muudatusi, et töötaja ei peaks muretsema, kes tema asemel tööd teeb. Sügisel võimaldasime kõigile töötajatele gripivastast vaktsineerimist, et nende tervist kaitsta.

Muidugi ka tunnustame oma töötajaid. Usume, et meie bussijuhid on parimad ja tuletame seda neile regulaarselt meelde. Näiteks praegu on meil käimas Eesti liinivõrgu parima bussijuhi konkurss. Hindame meie bussijuhte neljas kategoorias, sh teenindusoskus, kolleegide hinnangud, liiklustest ja tehnilised sõiduoskused. See toob mõnusat elevust argipäeva.

Vaatame tulevikku optimistliku pilguga, sest usume, et koos reisijate usaldusega ja töötajate pühendumisega saame suurepäraselt hakkama!

Kas praegune olukord on mõjutanud teie viimase aasta personaliotsuseid? Kui, siis kuidas?

Pandeemia avaldas olulist mõju personaliotsustele. Kui kriisi alguses pidime paraku loobuma ka pühendunud inimestest, siis nüüd võime uhkusega öelda, et pidasime lubadusest kinni ja kutsusime südamega tööd teinud töötajaid tagasi. Ülisoe tunne tekib, kui inimene ootas kõnet aasta aega ja ütleb pikalt mõtlemata „jah“, sest usk ettevõttesse ei ole kuhugi kadunud. Muidugi meie äri ei ole veel 100% taastunud, veomahud on väiksemad, aga me usume, et oleme õigel teel ja professionaalsed bussijuhid on jätkuvalt huvitatud pakkuma Lux Expressi reisijatele parimat teenust.

Kas pidev tööturu muutumine on andnud teile tööandjana ka eeliseid konkurentide osas?

Olukord tööturul on väga keeruline. Vaatamata sellele, et kriisi alguses jäid paljud inimesed ilma tööta, on praegu ka väga suur palgasurve. Aga usume, et Lux Expressi kaubamärk on jätkuvalt atraktiivne pildil ja koos pühendunud töötajatega see annab meile kui tööandjale eelist.

Mida peaks üks ettevõte tegema, et olla Top Tööandja?

Top Tööandja panustab ärisse, hoolib oma töötajatest, hindab oma kliente, pingutab iga päev, et teha oma asja paremini kui eile.

Allikas: tööelublogi.ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700