Uuringust selgus, et kandideerimise käigus on saanud tööandjalt tagasisidet vaid 49% vastanutest, ehkki seda peab väga oluliseks 76% ning lisaks pigem oluliseks veel 21%. Kui kandidaat ei ole osutunud valituks, ootab ta värbajalt sisulist põhjendatud infot. Tähtsaks peetakse ka jooksvat tagasisidet pöördumiste kättesaamise ning värbamisprotsessi eeldatava protsessi ja ajakava kohta.
Pettunud inimesed, kes ei olnud tagasisidet saanud, loobusid omal sõnul edaspidi selle tööandja pakutavatele töökohtadele kandideerimast (53%), jagasid oma halba kogemust ka sõprade-tuttavatega (44%) ning kaotasid ettevõtte suhtes usalduse (39%).
„Olles panustanud kandideerides oma aega ja energiat, peavad tööotsijad tagasiside saamist elementaarseks. Tagasiside puudumine muutis lausa 91% vastanute arvamust tööandjast. Kahjuks ei ole selle arvamuse muutus positiivne ettevõtetele, vaid isegi kahju toov,“ räägib CV-Online'i turundusjuht Karla Oder. „Näeme, et kui ettevõte soovib hoida oma head mainet ning olla atraktiivne tööandja, on tagasisidestamine hädavajalik.“