Elion: nii negatiivseid kui positiivsed kommentaarid on olulised

ASi Elion Ettevõtted kliendisuhete juhi Kai-Riin Saluste sõnul on nii negatiivsed kui ka positiivsed kommentaarid firma jaoks võrdse tähtsusega, kuna peamine on see, et klient saaks mistahes kanalis vastuse, kirjutab ajakiri Juhtimine.

ASi Elion Ettevõtted kliendisuhete juhi Kai-Riin Saluste sõnul jälgitakse sotsiaalmeediakanalitest regulaarselt Elioni Facebooki kontot, foorumit ning blogi. "Sotsiaalmeediakanalite analüütika jaoks kasutame erinevaid mõõdikuid. Näiteks jälgime kommentaaride, postituste jms tonaalsust ja fännide aktiivsust, mis näitab, kuidas Elioni brändi sotsiaalmeedias tajutakse. Lisaks jälgime, kui palju meid sotsiaalmeediakanalites mainitakse, st kajastuste arvu ja mainimisi kõikides kanalites," rääkis Saluste, kelle sõnul nii negatiivsed kui ka positiivsed kommentaarid on firma jaoks võrdse tähtsusega, kuna peamine on see, et klient saaks mistahes kanalis vastuse.

"Peame seda oluliseks, kuna soovime olla olemas nendes kanalites, kus on meie kliendid. Soovime, et kliendi jaoks oleks sotsiaalmeedia võrdne mis iganes teise klienditeeninduskanaliga Elionis," rääkis Saluste. "Proovime kommentaaridele vastata, kas siis otse kanalis või kui on konkreetne kliendipõhine küsimus, siis otsime lahenduse kliendiga edasi e-maili või telefoni teel, sarnaselt tavapärase teenindusprotsessiga. Kindlasti ei tasu negatiivseid kommentaare karta – küll aga on meil õigus ebatsensuursed kommentaarid  ja postitused oma lehtedelt eemaldada ning selle eest kasutajale hoiatus anda."

"Kindlasti tasub nii positiivsetele kui ka negatiivsetele kommentaaridele tähelepanu pöörata," sõnas Saluste. "Positiivne kommentaar on tunnustus meie ettevõttele ja klienditeenindusele ning negatiivsest kommentaarist tuleb esmalt aru saada - kas tegemist on teenuse rikke, probleemi või emotsiooniga ning siis sellele viisakalt vastata. Eesmärgiks on kliendi väärtustamine ja et klient saaks meiega mistahes kanalis kontakti."

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Tallinna Õpetajate Maja – väärikas peo ja koolituskoht vanalinna südames

Tallinna Õpetajate Maja on raekoja platsi ääres asuv kolmest majast koosnev kompleks, kus on võimalik korraldada pidusid, konverentse, koolitusi, vastuvõtte, kontserte ja palju muud.

Värske ja erakordselt särav koht stiilseks firmapeoks – Olympic Casino Olümpia

Smokingus härrad, õhtukleitides daamid, bigbänd, kabaree, särisev pinge Black Jacki lauas ja erutav kõlin automaadisaalis – ei, see pole James Bondi uue filmi treiler, vaid firmaüritus Tallinna kõige põnevamas peokohas, Olympic Casino Olümpias.

Küsitlus

Kas osaled võistlusel PARIM SEKRETÄR 2018?

  • Osalen ise
    0%
    0%
  • Soovitan kolleegi
    0%
    0%
  • Soovitan tuttavat sekretäri
    0%
    0%
  • Ei osale ega soovita, kuid jälgin võistlust veebis
    40%
    40%
  • Ei osale ega soovita
    50%
    50%
  • Muu
    10%
    10%

Valdkonna tööpakkumised

Maxima otsib BÜROOJUHTI

Maxima Eesti OÜ

24. aprill 2018

Teabevara