Elion: nii negatiivseid kui positiivsed kommentaarid on olulised

ASi Elion Ettevõtted kliendisuhete juhi Kai-Riin Saluste sõnul on nii negatiivsed kui ka positiivsed kommentaarid firma jaoks võrdse tähtsusega, kuna peamine on see, et klient saaks mistahes kanalis vastuse, kirjutab ajakiri Juhtimine.

ASi Elion Ettevõtted kliendisuhete juhi Kai-Riin Saluste sõnul jälgitakse sotsiaalmeediakanalitest regulaarselt Elioni Facebooki kontot, foorumit ning blogi. "Sotsiaalmeediakanalite analüütika jaoks kasutame erinevaid mõõdikuid. Näiteks jälgime kommentaaride, postituste jms tonaalsust ja fännide aktiivsust, mis näitab, kuidas Elioni brändi sotsiaalmeedias tajutakse. Lisaks jälgime, kui palju meid sotsiaalmeediakanalites mainitakse, st kajastuste arvu ja mainimisi kõikides kanalites," rääkis Saluste, kelle sõnul nii negatiivsed kui ka positiivsed kommentaarid on firma jaoks võrdse tähtsusega, kuna peamine on see, et klient saaks mistahes kanalis vastuse.

"Peame seda oluliseks, kuna soovime olla olemas nendes kanalites, kus on meie kliendid. Soovime, et kliendi jaoks oleks sotsiaalmeedia võrdne mis iganes teise klienditeeninduskanaliga Elionis," rääkis Saluste. "Proovime kommentaaridele vastata, kas siis otse kanalis või kui on konkreetne kliendipõhine küsimus, siis otsime lahenduse kliendiga edasi e-maili või telefoni teel, sarnaselt tavapärase teenindusprotsessiga. Kindlasti ei tasu negatiivseid kommentaare karta – küll aga on meil õigus ebatsensuursed kommentaarid  ja postitused oma lehtedelt eemaldada ning selle eest kasutajale hoiatus anda."

"Kindlasti tasub nii positiivsetele kui ka negatiivsetele kommentaaridele tähelepanu pöörata," sõnas Saluste. "Positiivne kommentaar on tunnustus meie ettevõttele ja klienditeenindusele ning negatiivsest kommentaarist tuleb esmalt aru saada - kas tegemist on teenuse rikke, probleemi või emotsiooniga ning siis sellele viisakalt vastata. Eesmärgiks on kliendi väärtustamine ja et klient saaks meiega mistahes kanalis kontakti."

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Sekretäri sotsiaalmeedias

RSS

Peopaik

Aasta suurejooneliseim sündmus Radisson Blu Sky Hotelis!

Jõulupidu, kui üks ettevõtte olulisemaid sündmusi, on oodatud nii töötajate kui ka koostööpartnerite poolt. Radisson Blu Sky Hotel pakub peohõngulist atmosfääri ning erakordset elamust, mida elevusega oodatakse ja soojusega meenutatakse. Meie eesmärgiks on täita teie soovid ja ergutada maitsemeeli hõrgutistega, milles traditsioonid kohtuvad mitmekesise tänapäevaga.

Pidupäev Kuulsaalis

Pane pidu veerema Kuulsaalis! Lõbus ajaveetmine ja mõnusad söögid-joogid muudavad Sinu pidupäeva kõigile meeldejäävaks!

Küsitlus

Kuidas Sinu firmas suvepäevi peetakse?

  • Kahepäevased suvepäevad linnast eemal
    28%
    28%
  • Ühepäevased suvepäevad linnast eemal
    17%
    17%
  • Meeskonnaüritus töökoha lähedal
    10%
    10%
  • Suvepäevi ei peeta
    45%
    45%

Valdkonna tööpakkumised

Teabevara