ASi Talllinna Vesi kommunikatsioonijuhi Mariliis Mia Topp sõnul ei saa öelda, et organisatsioon netikommentaare väga monitooriks. "Igal hommikul viskame küll monitooringule pilgu peale, aga see on rohkem endale teadmiseks, mitte mingite järelduste tegemiseks," rääkis Topp. "Ning diskussiooni me internetis ei lasku," lisas ta. "Küll aga oleme välja antavas infos ja teadetes vajadusel selgitanud näiteks vee kvaliteediga seonduvaid küsimusi kui on näha olnud, et kommentaarides on sel teemal räägitud ning on selgunud inimeste teadmatust antud küsimustes," rääkis ta.
Toppi sõnul tekitabki inimeste jaoks enim probleeme ja küsimusi vee kvaliteet. "Huvitav on jälgida kuidas inimesed mõtlevad ja asjadest aru saavad ning milline on nende teadlikkus," rääkis ta.
Klientide arvamust uuritakse siiski EMORI abiga, mitte netikommentaaride põhjal. "Kkommentaariumist midagi taolist kätte saada on raske, seda on keeruline analüüsitavasse vormi panna." Kommentaaride sisu mõjutab Toppi hinnangul palju ka see, milline kampaania või probleem meedias parasjagu üleval on. "Üldise meelsuse saab sealt kätte, ehkki loomulikult on tegu subjektiivsete arvamustega, mis on antud anonüümselt ja tihti hetkeemotsiooni ajel. Tõsisemad probleemid jõuavad enamasti siiski meieni otse, mitte läbi netiavaruste."