Loovat ja loomingulist lähenemist on ettevõtted varemgi üles näidanud, nüüd on aga Rolling ühe lisakilomeetri astunud ja müügiproffi otsides jätnud endast jälje värbamismaastikule.
Mida erilist nad siis tegid?
Esiteks, kasutasid nad värbamisprotesessis Facebooki ning avaldasid seal sponsoreeritud reklaami, mis võimaldab jõuda tuhandete (või ka rohkemate) võimalike huvilisteni, sõltub lihtsalt kui palju reklaami investeeritakse.
Teiseks, muutsid nad nö tavapärase töökuulutuse interaktiivseks, võimaldades enesehinnagu küsimustikku täita elektroonselt. Sobilikud kandidaadi, kes kogusid siis piisava arvu punkte, said aga võimaluse kandideerida Rollingusse.
Kolmandaks, ootasid nad inimeselt tavapärasest erineva ankeedi täitmist. Nimelt ei oodata kandidaatidelt mitte tavapärast CV'd vaid paluti lisaks kontaktandmete edastamisele lisada ülevaade, mis inimest müügiprotsessis köidab, mida tähendab tema jaoks meeskonnatöö, miks peaks just tema saama antud kohale valitud jne.
Avatud küsimuste lisamine aitab aga kandidaatide hulgast esimest valikut teha: (1) kes ikka huviline ei ole, ei viitsi ka küsimustele vastama hakata, (2) näitab inimese eneseväljendusoskust ja mõtte liikumist ning seeläbi ka meeskonda sobivust, (3) aitab see hinnata inimese kirjutamisoskust.
Soovitused töökuulutuse koostamiseks:
- kasuta sotsiaalmeediat ning avalda oma töökuulutusi ka sotsiaalmeedias, näiteks Facebook'is, nii saavad kõik sinu fännid ja sõbrad selle sealt leida ja samuti levitada.
- Facebookis on võimalik oma reklaami ka võimendada ning jõuda nii veel (kümnete) tuhandete võimalike huvilisteni.
- muuda oma töökuulutus interaktiivseks: lisa sellele väike mänguline element (nt siis elektroonne enesehinnagu küsimustik) või võimalus kandideerida ettevõtte ankeediga (vastates etteantud küsimustele).
Loe lisaks http://helotamme.blogspot.com.