Edukas värbamiskuulutus aitab püüda mitu kärbest ühe hoobiga – leida töötaja ja reklaamida pakutavaid tooteid, just nagu klienditeenindaja tööpakkumisega teinud on.
Silmapaistva töökuulutse koostamisel on mitmeid kriteeriume, edu tagab aga igal juhul see, kui mõistame, et töökuulutus on samasugune reklaam nagu iga teine. Seega selle koostamisel ja avaldamisel tuleb lähtuda järgmistest põhimõtetest:
- määratleda potentsiaalsete kandidaatide sihtrühm.
- õppida oma sihtrühma tundma ning teada, kuidas nendeni jõuda (milliseid kanaleid kasutada) ja kuidas neid kõnetada (millist disaini ja sõnumit kasutada).
- igavate kuulutuste aeg on läbi, elagu põnevad pakkumised! Kuulutuse põnevaks muutmiseks saab kasutada ettevõttesiseseid ajurünnakuid või kaasata välisi partnereid, kellel on olemas eelnev know-how. Veel on vähe neid, kes näevad võimalust siduda need kaks reklaami üheks ning kasutada mõlemas samu sõnumeid/elemente nagu näiteks LaMuu seda teinud on. Kui LaMuu toodetel on sellised pealkirjad nagu „raba mind jalust rabarberijäätis“ või „pista mind pintslisse pistaatsia jäätis“, siis on nad taolist sloganit kasutamas nüüd ka oma töökuulutusel – „raba mind jalust klienditeenindaja“
Soovitused töökuulutuse koostamisel:
- määratle endale huvipakkuvate kandidaatide sihtrühm ja koosta töökuulutus sellest lähtuvalt – nii tagad kandidaatide parema kvaliteedi ja sobivuse sinu ettevõttesse!
- ära ole töökuulutust koostades tagasihoidlik, nii ei pruugi sa inimestele silma jääda. Mida erilisem töökuulutus, seda rohkem tähelepanu saad ja suurema tõenäosusega huvilisteni jõuad.
- püüa töökuulutusega kaks kärbest ühe hoobiga – lisaks tööpakkumisele ja vakantse ametikoha kirjeldamisele lisa kuulutusse ka oma ettevõtte tooteid, nii aitavad ka su toodete fännid sõnumit edastada ja saad lisaks personaliotsingule ka oma toodetele täiendavat reklaami teha!
Loe lisaks http://helotamme.blogspot.com.