OÜ Meta-Profit juhataja Aleksander Kotšubei sõnul toimus eelmisel aastal koolituste mahus nende ettevõttel langus nagu kõikidel teistelgi koolitusfirmadel. "Aga sel aastal on näha, et kliendid võtavad julgemalt. Koolitusi võeti ka eelmisel aastal, aga valdavalt kriisiteemasid, praegu on näha aga teemade kasvu, teemadering on laienenud," lausus Kotšubei positiivselt.
Tööd on tema sõnul tulnud juurde. "Valitakse teemasid, kuidas müüa, juhtida, motiveerida, mil viisil leida taas energiat, lisaks erinevad isiksusearengu teemad."
Kotšubei usub, et väiksemad ettevõtted peavad sageli pingutama rohkem ja olema paindlikumad kui suured, kuna see on nende jaoks ellujäämise küsimus. "Nende riskid on suuremad ning nad on paindlikumad, proovivad reeglina midagi uudsemat ja originaalsemat. Kui tabatakse õiget nišši, on edu tagatud. Suuremad firmad ei pea nii palju pingutama, nad on sageli vanamoodsamad, samas ressursi on neil rohkem ja sellevõrra lihtsam," rääkis Kotšubei.