4. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ideid igapäevase aktiivsuse tõstmiseks

Et oma päeva pisut rohkem liikumist ja aktiivsust tuua, ei pea ilmtingimata jooksmas või spordiklubis käima. Siin on sulle paar ideed, kuidas oma igapäevast aktiivsust ilma suurema vaevata tõsta.

* Tööle sõites pargi auto majast kaugemale, et saaksid enne tööd natuke kõndida.

* Veel parem - hakka tööl ja trennis käima auto asemel rattaga. 

* Päev läbi kontoris istudes pane endale telefonisse meeldetuletus, mis utsitab sind iga tunni aja tagant viieks minutiks püsti tõusma.

*   Kui sama maja kolleegile on vaja midagi öelda, siis ära helista talle, vaid mine ise tema juurde kohale.

* Mine bussist või trammist üks peatus varem maha ja kõnni ülejäänud maa jala.

 

* Vali lifti asemel trepid.

 

* Kui lähed kaubanduskeskusesse šoppama, siis tee enne poodlemist tervele keskusele jalgsi tiir peale.

 

* Kui juhtud kusagil ootama (näiteks arsti juures, juuksuris, pangakontoris või lennujaamas), siis kasuta seda aega koridoris või ootesaalis edasi-tagasi kõndimiseks.

 

* Televiisorit vaadates tee iga reklaamipausi ajal kümme kükki, kümme istessetõusu ja kümme kätekõverdust.

 

* Võta endale koer ja käi temaga väljas jalutamas.

 

* Kui elad trepiga majas, siis vii poekotid ükshaaval ülesse. Nii saad rohkem treppidest kõndida.

 

Et oma motivatsiooni taoliseks spontaanseks liigutamiseks tõsta, soeta endale sammulugeja. Proovi iga päev aina rohkem ja rohkem samme teha ning kirjuta päeva lõpus üles, kui palju sai kõnnitud. Jälgi oma edusamme ning kiida ennast heade valikute eest.

Autor: Tiive Murdoja, Kirjutab www.kaaluabi.ee

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700