Mosaici sügistalvine kollektsioon, mis oli stiliseeritud Merit Boeijkensi poolt, üllatas publikut põnevate värvikombinatsioonide, turbanite ja ehtekunstnik Tanel Veenre poolt loodud ehetega. Mosaici moeetendus kandis pealkirja „Kuldsed väljad“, sügistalvine kollektsioon on saanud inspiratsiooni Eesti maastikest ning loodusest.
Bastioni sügistalvise kollektsiooni stilistika eest seisis DJ, saatejuht ja stilist Alina Privalova: üdini naiselik kollektsioon keskendus sügistalvistele pidudele, hoolikalt valitud aksessuaarid ja tippjuuksur Igor Zahharovi loodud soengumood andis showle viimase piduliku lihvi.
Ivo Nikkolo sügistalvise kollektsiooni esitlus stiliseeriti Ivo Nikkolo disainerite Britta Laumetsa ja Eve Hansoni poolt. Intervjuus ütles Britta Laumets, et riiete kombineerimiseks on erinevaid võimalusi, tuleb vaid olla loov. „Soovitan soetada garderoobi esmalt kvaliteetseid ja kestva disainiga esemeid, et seejärel sobitada neid trendikate aksessuaaride või põnevate leidudega hooaja moest. Sellisel viisil saab luua ootamatult põneva ja stiilse välimuse. Sellel hooajal soovitaksin kanda kleiti koos pükste või eriti laia sääreosaga pükstega,“ lisas Laumets.
Baltman, kes tähistab sel hooajal oma 25. sünnipäeva, esitles oma sügistalvist kollektsiooni peadisainer Aivar Antonio Lätti juhtimisel. Antonio sõnul on hooaja võtmeesemeks kaherealine pintsak, jakk või mantel.
Show lõpetas efektselt Montoni sügistalvise kollektsiooni esitlus, mille stilistika oli loodud Montoni disainimeeskonna poolt. Show keskendus Montonile omasele duaalsusele – ühtviisi oli esindatud nii rahulik ja hele kui ka tume ja dramaatiline pool. Montoni naistekollektsiooni peadisaineri Hanna Haringu sõnul oli nii show kui ka kogu Montoni sügistalvine kollektsioon kombinatsioon kahest erinevast suunast: ühel pool naiselik moderne Skandinaavia stiil, teisalt boho-stiil ja dramaatiline suund. “Hooaja värvidest tooksin esile erinevad pastellid, samuti metalli- ja tumedad sügavad toonid. Üks suurimaid trende on ka pits ja tüllmaterjal,“ ütles Hanna Haring.
Autor: Lilian Nõlvak, Baltika kommunikatsioonijuht