17. september 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Millega arvestada koristusteenust tellides?

Koristusteenust ostes või hanke kutset kirjutades tuleb selgelt väljendada ettevõtte ootusi. Hoolega tuleb läbi mõelda, mida ja miks ostame, sõnastada ootused puhtuse parameetrite keeles, mitte tegevuste keeles, ütles Puhastuseksperdi juht Helge Alt Puhastuspäeval esinedes.

Alt ütles, et oluline on välja tuua kui sageli ettevõte koristusteenust vajab ja mis eesmärgil seda vajatakse. Puhtuseaste, mida ettevõtte tellides loodab saada, peab olema otstarbekas. „Klient peaks teadlikult ostma teenust. Mitte sellist sõnastust, et soovitakse iga päev põrandapesu vaid, et iga päev oleks põrand puhas. Hindamiskriteeriumid tuleb ka sõnastada, sest absoluutset puhtust ju ei eksisteerigi. Täpsustada tuleks, mis on tellija jaoks puhas - autoremonditöökoja-, operatsioonisaali puhtus või vajatakse kontoriruumi-, klassiruumi puhtust. Kõik on ju erinevate tingimustega, kui me seda kokku ei lepi, siis me jäämegi puhtuse üle vaidlema. Väga raske on kontrollida hiljem tulemust,“ kirjeldas Alt probleemide algpõhjuseid.

Täpsemalt loe puhastusekserdi nõuandeid edasi portaalist haldusuudised.ee.

Autor: Tiive Murdoja, Juuli Laanemets

Jaga lugu
Sekretar.ee toetajad:
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700