27. okt
Kogenud juhid teavad, et tunnustamine on võluvits, millega luua positiivset töist atmosfääri ning süstida oma inimestesse motivatsiooni ja teotahet. Enamgi veel – see hoiab ja parandab inimeste vaimset tervist. Allpool toome esile võimalusi tunnustamiskultuuri juurutamiseks tööl.
Sekretar.ee toetajad:
Kas olete märganud, et tegelikult on just sekretäridel ja assistentidel kõige keerulisem teha esmast valikut reklaamkingituste vallas?
Kas oled üks neist inimestest, kes jääb alatasa hiljaks? Ärikohtumisele, lõunasöögile, teatrisse, kohtingule? Lisaks sellele, et hiljaks jäämine on ebaviisakas, võib hakata see ühel hetkel mõjutama ka Sinu töösuhteid ja karjäärivõimalusi. On viimane aeg võtta õppust alati täpsetest inimestest. Anname Sulle paar nõuannet, millest tasuks alustada!
Oleme viimastes postitustes keskendunud keskastme juhtide rollile ning teema juhtide vaimne vorm on olnud meie viimaste ariklite keskpunkt. Ja seda üldse mitte juhuslikult. Igapäevaselt enam ja enam näeme ning kuuleme, mis on need probleemid, millega juhid silmitsi seisavad ning järjest ausamalt julgetakse tegeleda ka oma vaimse seisundi hindamisega.
Mind ajendas seda teemat lahkama asjaolu, et ka tänapäeval mõtlevad paljud inimesed oma CV-des mõne kuiseid töösuhteid vaadates “Mida küll värbaja või lähikondlased sellest arvavad?”. Aga kas üldse peaks nii mõtlema?
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700