9. apr
Tervislik toitumine ja treenimine on paljude inimeste jaoks tavalised igapäeva osad. Kuid palju leidub ka neid, kelle puhul on nende tegevustega alustamine osutunud üpriski raskeks. Füsioterapeut ja treener Priit Ailt jagab oma mõtteid, kuidas oleks kõige mõistlikum tervislike eluviiside poole pürgimisega alustada ning mida võiksid sel puhul kindlasti meelde jätta.
Sekretar.ee toetajad:
Kas kohvipausid ja koosolekud on kuivad nagu kurgus kraapiv küpsisepuru? Võiks neis olla veidi värvi, näiteks inspiratsiooni ning elevust uute võimaluste üle? Samm koosolekuruumi poole minnes ergas ja näol naeratus?
Millal Sina viimati puhkasid? Kas suutsid lülitada end täielikult tööelust välja või vastasid ikkagi hoolsalt kõigile töökõnedele ja hoidsid peaaegu iga päev oma töökirjadel silma peal?
Kurb tõsiasi tänapäeva töömaailmas on see, et paljud inimesed, kellel tegelikult oleks kõrge juhtimispotentsiaal, ei taha kohe üldse juhtideks saada. Miks?
Hommikuti on sul raske end motiveerida uksest välja astuma ja tööle minema? Juba esmaspäeva pärastlõunal keerlevad sinu mõtted eeloleva nädalavahetuse või kolme kuu pärast saabuva puhkusenädala juures? Tegemist vajavate kohustuste nimekiri muudkui pikeneb ja ülesanded aina kuhjuvad ning sa ei teagi enam, mida teha ja millal teha? Kui see kõlab liigagi tuttavalt, siis võib sind ohustada läbipõlemine – olukord, millesse on ohumärke tähelepanemata kerge sattuda, ent millest on väga raske väljuda.
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700