14. mai
Mis on ametikiri? Tegemist on dokumendiga, mis koostatakse selleks, et infot vahetada ning saadetakse enamasti kas posti või e-posti teel. Kui koostad ettevõtte ametikirja, siis pööra tähelepanu lisaks kirja sisule ka selle vormistamisele, sest sellega mõjutad otseselt ettevõttest jäävat esmamuljet. Millest alustada ning silmas pidada?
Sekretar.ee toetajad:
Sotsiaalministeerium saatis kooskõlastusringile töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmise väljatöötamiskavatsuse, millega on plaanis tõsta töötervishoiuteenuse kvaliteeti ning suurendada töötervishoiuarstide ja perearstide koostööd tööga seotud haigestumise diagnoosimisel ja ravil.
Kuigi kõige sagedamini sõlmitakse uuele töökohale asudes töötaja ja tööandja vahel tööleping, on siiski kasutusel ka muid võlaõiguslikke lepinguid (nt töövõtuleping).
Tehnoloogia areng muudab meie elu lihtsamaks ja mugavamaks, aga samal ajal paneb see korralikult proovile meie empaatiavõime. Empaatia tähtsust ei tohiks alahinnata ka tänases organisatsioonikultuuris ja tiimi koostöös.
Jäätmete liigiti kogumise ning ringlusse suunamisega tegelev Tootjavastutusorganisatsioon OÜ viis Eesti ettevõtete seas läbi küsitluse, millest selgus, et 70% ettevõtetest küll sorteerivad prügi, kuid peamiselt tähendas see vanapaberi ja papi-kartongi kogumist olmejäätmetest eraldi. Peamise kitsaskohana, miks ettevõtted teisi jäätmeid liigiti ei sorteeri, toodi välja sobiva kogumislahenduse puudumist ning töötajate leiget huvi selle vastu.
Elis VaiksaarSekretar.ee ärijuhtTel: 5613 9851
Cätlin PuhkanSekretär.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700